⋆ Verzending 1-3 werkdagen ⋆ Gratis verzending boven de €50! ⋆

Veel gestelde vragen

Hoe werkt vooraf overmaken?

Bij vooraf overmaken maak je het bestelde bedrag over via een Tikkie betaalverzoek via Instagram.

Stuur via een DM een berichtje naar @sparklebybo met je bestelnummer en ik stuur een Tikkie betaalverzoek. Zolang de betaling niet is voldaan, wordt de bestelling niet officieel geplaatst. Na 24 uur wordt de bestelling geannuleerd bij geen betaling. 

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

De bestelling word binnen 1-3 werkdagen verzonden. 

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling. Dit word automatisch berekend bij het afrekenen van je bestelling. 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik wil graag een wijziging doen in de bestelling, kan dat?

Als de bestelling nét is geplaatst en je hebt een berichtje gedaan via Instagram met vermelding van je bestelnummer en je komt erachter dat je een verkeerd item hebt toegevoegd aan je bestelling, is het verstandig zo snel mogelijk contact op te nemen zodat we samen kunnen kijken of we de order kunnen veranderen. Dit is helaas geen garantie omdat het ook kan zijn dat de voorraad van het sieraad uitverkocht is. Let op: dit kan alleen op het moment van nét plaatsen van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Nee. Dat is op dit moment helaas niet mogelijk.

Ik heb mijn bestelling al een week ontvangen en de sieraden gedragen maar er is een sieraad kapot gegaan. Krijg ik een nieuwe?

Dat is vervelend, maar kan gebeuren. Als je sieraad binnen 14 dagen is stuk gegaan bij normaal gebruik, neem dan contact op via Instagram @sparklebybo. Samen zoeken wij naar een oplossing en ontvang je een nieuwe mocht het sieraad op dat moment op voorraad zijn. Is het sieraad niet op voorraad? Wanneer het product weer op voorraad is, stuur ik een nieuwe op. Ben je buiten de 14 dagen? Dan valt het onder normaal gebruik. Soms kan het voorkomen dat een sieraad op een later moment tóch stuk gaat. Helaas kan je dan alleen op dat moment een nieuwe bestellen via de webshop. Laat het mij altijd via Instagram weten of je tevreden bent met je aankoop of als er problemen/klachten zijn!