⋆ Verzending 1-3 werkdagen ⋆ Gratis verzending boven de €50! ⋆

Algemene voorwaarden

Verzending & retourbeleid

De verzending is binnen 1-3 werkdagen. Soms kan het voorkomen dat een pakketje later wordt verzonden. U ontvangt hierover altijd bericht via de contact gegevens die u bij het afrekenen hebt doorgegeven.

Heeft u uw pakketje binnen 10 werkdagen niet ontvangen? Neem dan contact op via de contact gegevens onder het kopje: Contact onderstaand in de Algemene voorwaarden.

Wij verzenden met PostNL en DHL. Wij hanteren de volgende kosten:

PostNL briefpost 0-20 gram zonder track&trace: €0,96

PostNL briefpost 20-50 gram zonder track & trace: €1,92

PostNL briefpost 50-100 gram zonder track & trace: €2,88

PostNL briefpost Belgie 0-20 gram zonder track & trace: €1,55

PostNL briefpost Belgie 20-50 gram zonder track & trace: €3,10

DHL packet post: €5,75

Retourbeleid

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een product te retourneren.

Defect sieraad

Heeft u een defect sieraad ontvangen of is het sieraad binnen 14 dagen stuk gegaan? Binnen 14 dagen ontvangt u altijd een nieuw sieraad mits u kunt aantonen dat het sieraad stuk is gegaan door normaal gebruik. Wij vragen u dan ook om een foto te maken van het defecte sieraad zodat wij goed kunnen beoordelen wat er is misgegaan. Bent u buiten de 14 dagen? Dan kunnen wij u helaas geen nieuw sieraad aanbieden en wordt u verzocht om het sieraad eventueel opnieuw te bestellen.

Wij proberen altijd samen te kijken naar een passende oplossing. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen via: info@sparklebybo.nl , de contact pagina op de webshop, Instagram @sparklebybo of via de extra contact pagina via Facebook: Sparkle by Bo.

Vooraf overmaken

Hoe werkt vooraf overmaken?

Bij vooraf overmaken maak je het bestelde bedrag over via een Tikkie betaalverzoek via Instagram.

Stuur via een DM een berichtje naar @sparklebybo met je bestelnummer en ik stuur een Tikkie betaalverzoek. Zolang de betaling niet is voldaan, wordt de bestelling niet officieel geplaatst. Na 24 uur wordt de bestelling geannuleerd bij geen betaling.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat nu?

Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een bestelbevestiging via het ingevulde e-mailadres. Het kan voorkomen dat de bestelbevestiging niet in je inbox, maar in spam, ongewenst of reclame komt. Houdt daarom goed de overige email inboxen in de gaten. Mocht u geen bestel/verzendbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.

 

Contact

U kunt contact opnemen via info@sparklebybo.nl , Instagram @sparklebybo via een Insta DM of Facebook: Sparkle by Bo. Wij doen ons best om zo snel mogelijk uw vragen te beantwoorden. Belangrijk is dat u het bestelnummer vermeld.